Silvestrovské radovánky na sto způsobů!

Ahoj všem v novém roce! Doufám, že jste si užili konec roku, strávili vánoční svátky s těma, co milujete, že jste snědli stejnou tunu cukroví a jídla jako já, ochutnali domácí vaječňák, podnikli aspoň jeden pěší výlet (abyste ze sebe neměli tak blbej pocit za to cukroví) a užili si dosyta nicnedělání. O letošním silvestru jsem měla jedinečnou možnost zamyslet se nad tím, jak se vůbec na oslavy konce roku a začátku roku nového koukám, tak se na to pojďte mrknout se mnou :-)
Za těch 26 let, co obývám naši drahou matičku zem, jsem měla možnost trávit silvestr různě. A z těch různých způsobů mi nakonec chtě nechtě vylezlo i to, jak se k oslavám stavím a co vůbec od silvestra očekávám.







Teď asi zbývá jen dodat, jak že jsme strávili přelom roků 2015/2016 my s Architektem. No bylo to velký! Architekt asi do deseti do večera pracoval, já koukala na seriál, udělala jsem pár jednohubek s domácí česnekovou pomazánkou, pár krekrů s hermelínem, popíjeli jsme červený víno, o půlnoci bouchli Cinzano Asti (velká mňamka), koukali z kopce na ohňostroje (dík za ten parádní výhled), a když ta největší euforie z nového roku pominula, zalezli jsme na kutě.

Ráno jsme se vyhrabali v osm a jeli jsme do Bedřichova na malej novoroční výlet.

A víte co? Takovej silvestr mi vyhovuje. Příště ještě pozveme pár přátel a bude to už úplně dokonalý.

Jak slavíte Silvestra vy? Preferujete bujaré veselí až do rána nebo poklidnější komorní slavení?

Pa, Terez